2014. sze 06.

Ciao Italia Pizzéria

írta: Rajkai Ági
Ciao Italia Pizzéria

Az Erzsébet körúton található ez a picike olasz pizzéria. Igazi olasz, mert olasz a tulajdonos, és a felszolgálók egy része is olasz. Mivel a pizzának az őshazája Olaszország, ezért úgy gondoltam, hogyha máshol nem is, de itt aztán igazi olasz pizzát ehetek, ami mennyei ízvilággal fog rendelkezni. 

Egész sokan szoktak lenni az étteremben, vagyis pontosabban a gyorsétteremben, mert annak vallja magát, annak ellenére, hogy felszolgálás van. Nagyon sokat fűztem a barátomat, hogy ide egyszer üljünk már be, hiszen nem is olyan drága és mindig olyan gusztusos ételeket láttam a kirakatból. A mai nap koncert után be is ültünk az olasz kis pizzériába. Nem voltak sokan, körülbelül 4 asztal, és összesen 10 asztal van, ha jól számoltam. A tulaj és egy felszolgáló próbálta uralni a placcot, de sajnos nem nagy sikerrel. Amikor bementünk, senki sem köszönt, de leültünk egy asztalhoz. Étlapot nem kell kihozniuk, hiszen a tányéralátét egyben az étlap is. Ezt amúgy nagyon praktikusnak tartom, főleg egy gyorsétteremben. A pultnál volt mind a tulaj, mind a felszolgáló. A tulaj valamit nagyon számolt a pénzzel, úgy tűnt, mintha ellenőrzés lett volna, mert a nyugtákat is nézték. Ez szerintem előfordul, ennek ellenére nem kéne megállnia az életnek. Hát itt sajnos ez történt. A felszolgáló srác sem mozdult a pultból, nézelődött, odament a főnökhöz dumálni stb. Amikor arrafelé nézett ahol ültünk, próbáltam inteni, de sajnos ez is sikertelen volt..Igyekeztünk türelmesek lenni, de 10 perc után meguntuk és odamentünk a pulthoz. Megkérdeztem a felszolgálót, hogy most ez önkiszolgáló vagy felszolgálás van. Egyből mondta hogy felszolgálás van, de addigra már az asztalunkat elfoglalta egy 6 fős társaság. Így oda nem tudtunk visszaülni és amúgy is elment a kedvünk már az egésztől, úgyhogy mondtam, hogy jó, most már mindegy, elvitelre kérünk egy Hawaii pizzát. Míg vártunk a pizzára, a srác elkezdett törölgetni, pakolni a gépbe a piszkos tányérokat, amivel nem is lenne semmi probléma ha nem 2 új asztal várja a felszolgálót..A 6 fős társaság fel is állt és elment..Így minimum egy 5000 Forintos bevételtől el is estek. Biztos nem a pénzből élnek :). Közben a tulajnál a pultnál fizettek a vendégek. Azért egy vendéglátó helyen legalább azt elvárnád, hogy a tulaj, aki egyben üzletvezető is vendégszerető, vendég centrikus, ért a vendéglátáshoz. De nem.. A pénzt elvette, matatott, hogy akkor mennyi is jár vissza, majd mire kitalálta, hogy 250 Forint a visszajáró a vendégek már el is mentek, és ott kereste, hogy most hova is mentek. Egy másik pár mondta neki, hogy már elmentek :) Kicsit vicces és egyben szomorú is volt ezt látni vendéglátós fejjel. Én, és most nem azért mert az önbizalmam az egekben, de sokkal jobban csináltam volna. Persze lehet ezt arra fogni, hogy olaszok, déli lassúság, majd ráérünk arra még, de kérem akkor ne hívjuk magunkat gyorsétteremnek. A pizzát viszont hogy mi mentünk oda a pulthoz gyorsan megkaptuk, elhoztuk és el is fogyasztottuk itthon. Ezek után azt vártam, hogy legalább a pizza olyan lesz, hogy a 10 ujjamat megnyalom, hogy még ilyen finomat sosem ettem. De sajnos ez is csalódást okozott. A pizza igazi vékony tésztájú volt, egész jó, de semmi kiemelkedő. Jó, a pizzaszósz tényleg paradicsomból volt elkészítve, de egy ilyen helyen szerintem ez egy alap dolog. És a legszomorúbb az, hogy Balatonföldváron egy Marika büfé nevezetű helyen a kikötőben sokkal, de sokkal jobb pizzát ettem, mint itt. Pedig az teljesen magyar kis büfé volt. Ha gondoljátok próbáljátok ki ezt az olasz éttermet, de ne várjatok ettől csodát és persze gyorsaságot se :)

https://www.facebook.com/ciaoitaliapizzeria?fref=ts

 

Szólj hozzá

étteremkritika